۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

هندبال ساحلی نوجوانان قهرمانی آسیا - تایلند

پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان مقابل اردن

پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان مقابل اردن

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران دومین پیروزی خود در قهرمانی آسیا را ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف تیم ملی اردن رفت و توانست با غلبه بر این تیم، دومین پیروزی خود را ثبت کند.

ملی‌پوشان نوجوان هندبال ساحلی کشورمان نیمه اول این بازی را با پیروزی ۱۲ - ۱۸ به پایان رساندند و در نیمه دوم نیز کار سختی نداشتند و با تسلط بر بازی این نیمه را هم با نتیجه ۸-۱۵ و در نهایت ۰ - ۲ به اتمام رساندند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران روز گذشته نیز در دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها مقابل عمان به میدان رفتند که این بازی را نیز با نتیجه ۱ - ۲ به پایان رساندند. تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران فردا استراحت می‌کند و روز یکشنبه، ۲۹ مهر به مصاف چین می‌رود. این بازی ساعت ۱۲:۴۵ به وقت کشورمان آغاز می‌شود.

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ از ۲۵ مهر به میزبانی تایلند آغاز شده و تا ۴ آبان ماه ادامه دارد. تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان در دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا که بهار سال ۱۴۰۱ به میزبانی تهران برگزار شد، توانست با کسب مدال طلا راهی مسابقات جهانی یونان شود و در این رقابت‌ها نخستین مدال جهانی هندبال را به برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6260050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha